Hoe werken wij?
De (financiële) wereld veranderd in een snel tempo. Bijna alle zaken kunnen tegenwoordig via het internet worden afgesloten. Je wordt hierbij ondersteund door een virtuele adviseur of een robot. De menselijke factor is er uitgesleuteld.
Wij denken dat de menselijke factor juist heel belangrijk is. Het begint met een inventarisatie van de huidige situatie. Hierbij kijken we of de zaken goed geregeld zijn en of er risico's zijn die niet (goed) zijn afgedekt. We maken een compleet overzicht en nodigen je dan uit om dit te bespreken. Als in dat gesprek blijkt dat we goed bij elkaar passen kunnen we het vervolg opstarten. Verzekeringen (schade- en levensverzekeringen), hypotheek, pensioen en belastingen komen allemaal aan bod.
Zaken die goed geregeld zijn laten we zo, indien gewenst kunnen we die overnemen. Als de zaken beter of voordeliger kunnen gaan we dat wijzigen, wij regelen dat allemaal je hebt daar zelf niet of nauwelijk drukte van. Daarna zorgen we d.m.v. periodiek contact dat de zaken up to date blijven.
Alles onder één dak, jij kent ons en wij kennen jou.
Mensen die bij ons passen zijn de mensen die:
- willen dat alle zaken gewoon goed geregeld zijn, niet te veel maar ook niet te weinig.
- niet meer premie willen betalen dan nodig is maar wel goede en volledige producten willen.
- geholpen willen worden als daar behoefte aan is ( bij een schade of wanneer er vragen zijn ).
- geen ingewikkelde producten en verhalen willen en een heldere uitleg, geen flauwekul.
- alles onder één dak willen hebben met bekende gezichten.